Noskrieti jau vairāk kā 100 km

Jā, starp citu, pirms Valmieras maratona satelītskrējiena, kurā piedalījos, biju savos treniņos nokrējis 99.4 km. Tātad ar šo dalību tagad esmu jau pārsniedzis nozīmīgo 100 km robežu – pieveikti jau 105.1 km. Kā tad man šajā laikā ir gājis?

Kad aprīļa vidū uzzināju par Rīgas maratona norisi, nolēmu tajā piedalīties. Līdz tam nebiju bijis īpaši nasks skrējējs, varētu pat teikt, ka vispār nebiju tā nopietni skrējis kopš skolas laikiem (lai gan arī – kas tad nu skolā bija par `nopietnu` skriešanu..). Tātad tika pieņemts lēmums uzsākt skriešanas treniņus. Pirmā skriešana notika 15. aprīlī stadionā pie manas dzīves vietas, kur lēnā skrējienā 32 minūtēs veicu 4.8 km jeb 16 apļu distanci.. 😉 Lielākā problēma, ar kuru man turpmākajā skrējēja karjerā nācās saskarties, neapšaubāmi bija viena – slinkums!..

Sākumā trenējos vairāk vai mazāk regulāri, izskrienoties 2-3 reizes nedēļā, kopā aprīlī paspējot veikt gan tikai 4 skriešanas, taču maijā – līdz 18. maija minimaratonam ieskaitot – jau 6 skriešanas, bet maija beigu periodā – vēl četras.

Jūnijā, ņemot vērā motivācijas trūkumu (sacensības beigušās) un (galvenokārt) slinkumu, mana interese par skriešanu manāmi noplaka – tikai trīs skriešanas reizes.. Tas pats arī jūlijā – 3 reizes. Bet augustā atvaļinājums, ceļojumi, ekskursijas, atpūta, kas rezultējās tikai pie vienas vienīgas izskriešanās 20. augustā.

Septembra vidū atklāju, ka eksistē tāds Valmieras maratons, un ar šausmām secināju, ka pēdējos trijos mēnešos esmu veicis vien četras skriešanas reizes 😀 Tā kā pēdējā nedēļā pirms satelītskrējiena nācās vēl darīt kaut ko lietas labā, izskrienot 3 reizes un līdz ar to arī kopā esot noskrējušam jau 99.4 km (kopš 15. aprīļa).

Ja vēl mazliet statistikas – šajos 5.5 mēnešos tātad 25 skriešanas reizēs esmu veicis kopējo distanci 105.1 km kopējā laikā 560 minūtēs. Vidēji tātad vienu kilometru esmu veicis 5 minūtēs un 20 sekundēs, kas, protams, nav nekāds izcilais sniegums viena kilometra distancē, bet jāņem vērā, ka pamatā manas skriešanas distances bija ap 4.8 – 6.0 km garas. Labākais vidējais rezultāts viena kilometra distancē – 4 minūtes un 54 sekundes.

2 thoughts on “Noskrieti jau vairāk kā 100 km

Komentēt