Atjautības uzdevums

Šodien piefiksēju interesantu brīdi pulkstenī un nevarēju nepadalīties ar to, pārformulējot to par tādu kā atjautības uzdevumu.

Tātad Tev, lasītāj, jāpasaka man, cikos šodien bija laiks, kuru es piefiksēju, ja tajā brīdī savā ziņā pareizi bija abi šie apgalvojumi:

  1. minūtes vienādas ar stundām;
  2. minūšu un stundu summa vienāda ar datumu.

Ar datumu es domāju tikai datumu mēneša ietvaros (varam saukt to arī par dienas kārtas numuru mēnesī) nevis kādu sarežģītāku datu struktūru.

Papildus hints – tas bija jau pēc F1 Ķīnas GP kvalifikācijas beigām, un kvalifikāciju es skatījos Latvijā.

Tad nu – gaidīšu komentāros pareizo atbildi. Pareizo atbilžu autoriem nekas [slikts] nebūs!

Šis ieraksts tika publicēts Nekategorizēts. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

8 thoughts on “Atjautības uzdevums

    • Jā, 10:10AM necder, jo kvalifikācija beidzās vēlāk, bet 10:10PM neder, jo šo rakstu publicēju agrāk (un tajā rakstīju, ka šo momentu jau esmu piedzīvojis). Bet turpini domāt, esi jau uz pareizā ceļa, atceries arī par raksta nosaukumu..

Komentēt