Nedēļas nogales izklaides 2/3 – Laivu brauciens

Vakardien sāku rakstīt par savu pērnās nedēļas intensīvo nogali, aprakstot pirmo no trim svarīgākajiem tās ietvaros notikušajiem notikumiem – nakts skrējienu. Tas beidzās ar to, ka plkst. 4:32 sestdienas rītā bariņš skrējēju aizskrēja saules sveikšanas aplī Biķernieku trasē, bet es tikmēr gatavojos doties mājup. Tad nu tagad turpināsim tālāk no šīs vietas.

Sestdiena, 5:15

Esmu veiksmīgi nokļuvis mājās, uznesis izkapti no mašīnas augšā uz dzīvokli, lai mašīnā drīz jo drīz varētu sēdināt pasažierus, un varu doties atkal kādu laiciņu pagulēt. Modinātāju uzlieku uz plkst. 6:00, tā kā pārāk ilgi gulēt neplānoju..

Sestdiena, 5:50

Mani pamodina Agra zvans, kurš (Agris, ne zvans) interesējas, kā es viņu savākšu savā auto braucienam uz Siguldu. Saku, ka būtu labi, ja viņš atbrauktu pie manis, lai man nav jābrauc uz centru. Viņš piekrīt, un es nopriecājos, ka tad varēs izbraukt tikai 7:00. Pārlieku modinātāju uz 6:30 un turpinu gulēt kā nosists.

Sestdiena, 6:25

Mani atkal pamodina. Šoreiz Viesturs interesējas par līdzīgu tematiku, kā pirms brīža bija interesējies Agris, tikai Viesturs sūta īsziņu:

Brīt! Cikos izbraucam?

Daļējā bezsamaņas stāvoklī tomēr mēģinu uzrakstīt viņam atbildes īsziņu:

7-os

Sestdiena, 6:28

Viesturs modina mani vēlreiz ar īsziņu:

Jēziņ! Tu stundu domā līdz Siguldai braukt?

Īsu brīdi apsveru, vai rakstīt īsziņu, stāstot par to, ka vēl pēc viņa jābrauc, jātiek no Rīgas laukā, varbūt degviela jālej utt., tomēr nespēju saņemties un aizmiegu, neko neatbildējis.

Sestdiena, 6:30

Zvana mans iepriekš pārliktais modinātājs. Nospiežu, lai vairs nezvana, un guļu tālāk.

Sestdiena, 6:31

Zvana Agris. Esot jau klāt. Jautā, vai pagaidīt lejā, vai labāk nākt augšā. Kaut ko nomurminu, lai nāk augšā. Agris vēl prasa, vai es vēl tikai krāmējos. Saku, ka jā🙂 Beidzu runāt ar Agri un modinu Alīnu, lai iet ielaist viņu iekšā. Alīna tā kā nedaudz pretojas manam aicinājumam, bet beigās padodas, kad uzklausa manus neapgāžamos argumentus par to, ka viņai tāpat vēl jātaisa brokastis un ka viņa pēc tam varēs vēl pagulēt mašīnā🙂 Agris tiek ielaists, kaut kāda rosība vēl notiek virtuvē, bet es turpinu gulēt.

Sestdiena, 6:50

Laiks tomēr celties, jo 7-os taču bija jau plānota izbraukšana. Kaut ko laikam iemetu mutē, pirms doties ārā.

Sestdiena, 7:05

Mantas esam savākuši, varam doties ārā un startēt ceļā uz Siguldu, pa ceļam savācot Viesturu un piestājot divās degvielas uzpildes stacijās, kā arī vēl Siguldas Rimi.

Laivojam

Laivojam

Sestdiena, 8:20

Esam ieradušies galamērķī pie Siguldas Gaujas tilta, no kura paredzēts ar laivām braukt lejup pa Gauju līdz Rāmkalniem. Esam še saradušies kopumā 16 cilvēki ar četriem auto. Šoferiem tagad paredzēts pārvietot auto uz Rāmkalniem, pēc tam ar laivu īpašnieka auto pārrasties atpakaļ uz starta vietu un startēt pa upi. Pa ceļam ar auto uz Rāmkalniem man rodas vēl nelieli sarežģījumi ar virziena noteikšanu, jo par to, ka jābrauc uz Rāmkalniem, uzzinu tikai pa ceļam. Beigās tomēr viss iznāk, kā iecerēts, un neilgi pēc plkst. 9:00 varam doties laivot. Pirms starta vēl nedaudz līņāja, bet nu lietus, liekas, mitējies.

Šo gājēju tiltu atceros no Siguldas kalnu ultras, šim skrējām pāri vairākas reizes; šoreiz gan tam pāri gāja tikai cauna

Šo gājēju tiltu atceros no Siguldas kalnu ultras, šim skrējām pāri vairākas reizes; šoreiz gan tam pāri gāja tikai cauna

Sestdiena, 15:30

Liekas, ka šis bija plānots kā astoņu stundu brauciens ar ēšanas pauzi pa ceļam, bet reāli galā nonācām nedaudz ātrāk, varbūt tāpēc, ka ēšanas pauze bija ļoti īsa. Pēc finiša sasniegšanas patīkamu pārsteigumu man sarūpējis mans auto, kurš tomēr vēl stāv tajā pat slīpajā vietā, kur to no rīta novietoju, nevis ir atmuguriski ieripojis Gaujā, kā biju nedaudz bažījies. Nolemjam ieturēties Rāmkalnu ēstuvē, pirms doties atpakaļ uz Rīgu.

Kādā no pieturvietām sastapām kaut kādu mežoni

Kādā no pieturvietām sastapām kaut kādu mežoni

Sestdiena, 17:00

Atkal esmu atpakaļ mājās, un nolemjam nedaudz nosnausties, lai vēlāk vakarā aizietu vēl uz veikalu pēc kādas pārtikas vai tamlīdzīgi.

Tas arī viss no otrās daļas. Nepalaidiet garām arī šīs nedēļas nogales izklaižu pēdējo daļu, tā jau rīt.

One thought on “Nedēļas nogales izklaides 2/3 – Laivu brauciens

  1. Man ir tikai daži komentāri:
    1) gulēšanas brīdis no 6:28 līdz 6:30 izklausās pēc mūžības…😀 Tāds Tev droši vien tas licies arī guļot;
    2) neko neatceros par brokastīm… man ticamāk liekas, ka absolūtās miegainības stāvoklī nolēmām ēšanu atlikt uz vēlāku laiku, bet kas to vairs lai atceras;
    3) Tu to nedzirdēji, jo vēl gulēji, kad Argis ieradās, bet viņš nebeidza atkārtot, cik es “svaigi izskatoties”… Es tik nodomāju: “Pagaidi, kamēr ieraudzīsi šoferi…”;
    4) laikam jau ekipāža devās ceļā pusmiegā, jo… kāpēc jābrauc 2 Statoilos un vēl Rimi?😀
    5) Žanis – malacis, ka noturējās un neieripoja upē!🙂

Komentēt

