Sacensību epopeja – Juglas apļi

Iepriekšējo sacensību epopejas skrējienu – Stipro skrējienu 5 – meklēt šeit!

7. maijs – Juglas apļi

Juglas apļi nav vienas sacensības, bet vesels sacensību seriāls 10 kārtās, kas ik gadu risinās kaut kādā mežā (iespējams, ka tas varētu būt Juglas mežs, lai gan tas ir patālu no Juglas upītes, kuras krāces Ropažos svētdien pārbridu).

Pērngad no desmit posmiem sanāca izlaist vien divus, bet pārējos astoņus noskrēju basām pēdām. Šogad neesmu domājis kļūt vājāks un nīkuļot mežā pa saknēm un čiekuriem ar apaviem kājās. Tāpēc šodien, pirmajā posmā, stājos uz starta līnijas pilnīgi kails (un ar to es domāju savu stāvokli no ceļgaliem uz leju). Nu labi, meloju – nekādas līnijas tur nav! Kaut kur vienkārši stājos, kur bija bariņš citu skrējēju un cilvēku.

Mežā bija padarbojušies mistiskie taku arāji, kas katru gadu nāk un pirmajā posmā, kad piedalos, uzar tieši tās takas, pa kurām man jāskrien Juglas apļi (izņemot manus pašus pirmos Jugliniekus, kuros apmaldījos). Šoreiz viņi bija pacentušies vairāk kā pagājušogad un uzaruši krietni jo krietni garu posmu apļa otrajā pusē. Nācās skriet pa smiltīm, lavierēt, meklējot cietāku pamatni, skriet pa malu gar taku, riskējot uzkāpt un arī uzkāpjot uz jocīgi izvietotām skujām un čiekuriem un tamlīdzīgi. Kāds no tā visa var būt rezultāts? Protams, ka personīgais rekords trijos apļos – 45:45. Iespējams, ka šeit daļu darba mana jaunā rekorda kaldināšanas procesā ieguldīja Uldis, kas pēdējā aplī skrēja cieši aiz manis un neļāva man atslābt ne mirkli (pēdējais aplis līdz ar to iznāca arī ātrākais – apaļas 15 minūtes). Es taču nevarēju zināt, ka Uldis noskrējis pirmo apli, tad atpūties finiša zonā, kamēr skrienu otru apli, un tad man piebiedrojies uz vēl vienu apli.. To varēju tikai nojaust.

Pēc šīm sacensībām beidzās mans ļoti intensīvais sacensību periods, kad starp katrām divām sacensībām starpā bija tikai divas brīvas dienas. Nākamās sacensības paredzētas tikai svētdien, tāpēc varu tagad izbaudīt veselas četras dienas bez ātras skriešanas! Hmm, vai drīkst atkal teikt, ka es alojos? Nezināju vēl, ko nesīs jau nākamā diena.. Beigu beigās alojies tomēr tā īsti nebiju..

Labi, šodienai pietiks, bet jau rīt – par LU pavasara krosu!

Komentēt

