Trīsdesmit otrais saraksta izpildes mēnesis

Novembris 2012 – trīsdesmit otrais mana saraksta izpildes mēnesis un arī pirmspēdējais pilnais mēnesis, kas sarakstā vispār vēl atlicis. Saraksts, kā zināms, beidzas 2013. gada 2. janvārī, tāpēc šī laikam iznāks arī pirmspēdējā mēneša atskaite šī mana teju jau pabeigtā kārtējā dzīves posma ietvaros. Novembris licis man nedaudz sasparoties, vēlreiz izejot cauri visiem saraksta punktiem un tos izrevidējot. Daži punkti tā rezultātā tika atzīti par tādiem, kurus vairs izpildīt nepagūšu (tie sarakstā iezīmēti zaļi un nosvītroti, lai vieglāk pamanīt). Šie punkti tātad jau pavisam noteikti palielina 56. punktā minēto summu. Vēl citus punktus sāku vai pat jau arī pabeidzu pildīt, dažus tīri viegli izpildāmus biju patiešām atstājis uz teju pašu beidzamo brīdi. Labi, tad nu par visu sīkāk – šoreiz tiešām sakrājies daudz, ko teikt..

26. Doties pārgājienā ar nakšņošanu teltī un/vai guļammaisā

Pārgājienā devos Mārtiņdienā un nakšņoju naktī uz Lāčplēša dienu. Plašāku aprakstu par šo piedzīvojumu iespējams izlasīt manu ceļojumu sadaļā.

29. Veikt 2*101 vēderpreses vingrinājumu no vietas, darot to pareizi

Ar šo ir progress. Ja oktobrī sasniedzu 50 reizes, tad novembra laikā esmu pielicis klāt vēl 30 un jaunais rekords ir nu jau 80 reizes vienā piegājienā. Tiesa, līdz diviem simtiem vēl vienalga apmēram tikpat tālu, cik cūkai līdz zvaigznēm.. Par vajadzīgo skaitu – 202 – nemaz nerunājot..

59. Panākt, lai mans TV būtu izmantojams kā datora monitors

Pagājušā mēneša atskaitē jau minēju, ka esmu pārgājis uz dzīvi bez televīzijas, sperot soli pretī savam mērķim – dzīvei alā. Novembrī, kā smejies, Rembates skrējienā Valsts svētkos sanāca izlozes kārtībā laimēt vēl vienu televizoru..😉 Jau pirms tam biju gribējis tikt vaļā no savas vecās kastes, bet visu laiku bija sanācis kaut kā noslinkot. Tagad šis ir kā papildus stimuls jeb zīme, ka vecais TV jādod prom (tāpat kā daudz citu mantu, bet tas jau cits stāsts).

Savukārt, attiecībā tieši uz šo punktu – jaunais TV piedāvā arī labākas iespējas, kā to pieslēgt datoram. Jau esmu uz tā skatījies bildes un filmas no sava Pekinas brauciena, ko iespējams izdarīt, vienkārši pieslēdzot tam zibatmiņu caur USB pieslēgvietu. Cerams, ka decembrī tad arī izdosies izpildīt šo punktu.

62. Iemācīties visu Eiropas valstu galvaspilsētas un paturēt tās prātā (ik pa laikam atkārtot, ja vajadzīgs)

Atradu tīmeklī karti ar visām Eiropas kartēm un to galvaspilsētām, nu tik jāsāk apgūt. Īstenībā jau teju visas ir arī zināmas, dažas grūtākās tik vēl jāielāgo, pāris reizes jāatkārto un arī šis punkts decembrī, šķiet, aizies kā pa sviestu (atvainojiet manu žargonveida leksiku).

Eiropas valstu galvaspilsētas

Eiropas valstu galvaspilsētas

68. Iemācīties žonglēt ar trim bumbiņām vismaz 5 sekunžu garumā

Novembrī esmu trenējies. Esmu cītīgi trenējies. Bet vienalga mani pārsteidz tas, ka māsa paņem trīs bumbas un sāk tās mierīgi žonglēt, cik ilgi vien vajadzīgs, it kā tas nebūtu nekas liels.. Mēģināju savos žonglēšanas treniņos arvien palielināt reižu skaitu, cik reizes man izdodas izmest bumbas, beigās tās veiksmīgi arī noķerot. Ļoti viegli tiku līdz trim izmešanām, drīz vien arī līdz četrām un pēc zināmas piepūles varēju diezgan stabili izveikt arī piecas bumbas izmešanas ar to noķeršanu beigās. Vienu vai divas reizes izdevās bumbas izmest arī sešas reizes, bet tālāk gan vēl neesmu ticis. Ar sešām izmešanām diemžēl piecas sekundes vēl kopā, šķiet, nesanāca. Jāturpina trenēties!

70. Apgūt franču valodas pamatus (nespecificējot apjomu)

Lai arī neregulāri, bet šis arī tiek pildīts, ik pa laikam klausoties franču valodas apmācības audio formātā. Esmu jau faktiski tīri tālu ticis, diezgan daudz materiāla ne tikai noklausījies, bet arī apguvis. Pievienojot šo punktu, pat nebiju domājis, ka tik tālu tikšu, gribēju tikai kaut kādas pašas pamata frāzes apgūt, nevis spēt pateikt `Man ļoti žēl, bet man nav laika to tagad izdarīt, jo es esmu ļoti aizņemts` (ko es nu jau spēju)..🙂 Labs progress, salīdzinot ar iesākumu, kad franciski zināju tikai vienu vārdu (turklāt tikai tā rakstību) – coiffure..

Tomēr līdz manā rīcībā esošā materiāla beigām nav vairs daudz atlicis, tāpēc jāiziet vismaz tā atlikušajai daļai vēl cauri, lai šo punktu tad arī varbūt varētu uzskatīt par izpildītu.

72. Dziedāt karaoke publiskā vietā

Kādam ir kādas zināšanas par to, kur Rīgā ar ko tādu var nodarboties? Zinu, ka agrāk to varēja darīt Lido alus pagrabā, kur to arī pāris reizes senos laikos darīju, bet vai tur kas tāds vēl notiek? He, vēl senākos laikos karaoke tika dziedāta pat arī klubā `Kardināls`.. Njaa, kas tik nav darīts jaunības gados, žēl gan, ka to nevar ieskaitīt saraksta sakarā😉

Esmu kaut kur dzirdējis, ka folkklubā `Ala` ir karaoke vakari? Tiesa/meli? Ja tā, tad kad un cikos? Kāds zina?

83. Vienu dienu neizdvest ne skaņas

Diena ir nosprausta, un tā būs rītdiena! Nospraušana veikta novembrī, izpilde notiks decembrī. Tā kā rīt man nezvaniet, es uz zvaniem neatbildēšu🙂 Cerams, ka skrējiena laikā man neviens neko nejautās, citādi būtu nepieklājīgi neko neatbildēt. Lai gan no otras puses – nekad neesmu uzskatījis sevi par diez ko pieklājīgu, tāpēc varbūt nebūs tik traki. Vispār diezgan maza iespēja, ka neviens man neko varētu neteikt skrējiena laikā, jo parasti pēdējā laikā visiem kaut kā gribas parunāties, laikam mājās nav, ar ko runāt.. Varbūt jāsagatavo jau laikus atbildes uz standarta jautājumiem, kas jāsaraksta uz lapiņām:

  • nē, man kājas nesalst, bet paldies par rūpēm
  • nē, gluži pretēji – skrienot basām kājām, trieciens manam ķermenim iznāk mazāks
  • nē, skrienot taču nav auksti, tieši iesilst visas ķermeņa daļas
  • nu jau esmu noskrējis kādus 5 (10, 15, 20, 25) kilometrus, vairs daudz nav atlicis
  • nē, diemžēl neko par šāda veida gulēšanas paradumiem nezinu gan
  • nē, ar jogu nenodarbojos, tikai skrienu
  • vienreiz āliņģī esmu peldējies, bet regulāri ar to nenodarbojos
  • es dzīvoju tajā pašā mājā, kur Jūs
  • nu tas arī ir labi, galvenais jau paskriet vismaz kaut cik
  • lūk, man uz muguras: `PaBaso.lv`, ieskatieties šajā lapā
  • jā, liekas, ka es arī esmu kaut kur dzirdējis par to Krievijas savādnieku, kurš cauru gadu staigāja apkārt šortos un basām kājām, bet nezināju gan, ka viņu spundēja trako namos
  • diemžēl nevarēšu Jums atbildēt, jo šobrīd pildu sava sarakta 83. punktu un man šodien nav atļauts runāt
  • nezinu
  • (idejas vēl kādām zīmītēm?)

86. Nedēļu neieiet nevienā veikalā/kafejnīcā/restorānā/tirgotavā/krāmu bodē/…

Šo punktu esmu uzsācis pildīt novembra pēdējā nedēļā, tas ir, šo pirmdien. Nu jau piecas dienas izvilktas bez bodēm, vēl tikai sestdiena un svētdiena, tad arī punkts (cerams) tiks izpildīts. Nav jau tik traki, visus iepirkšanās darbus taču vienmēr var uzgrūst sievai..😉 Labi, ka pirmdien studenti man neļāva aiziet pusdienās, tad vismaz varēja iesākt nedēļu ar neieiešanu ēdnīcā. Kas labi iesākts, labi jāpabeidz!

95. Piefiksēt 101 jaunumu, kas noticis manā apkārtnē

Novembrī piefiksēti astoņi jaunumi, novedot šo punktu jau tuvu finišam. Kopā jau piefiksēti 97 jaunumi. Pēdējie četri tātad paliek decembrim un/vai janvāra pirmajām divām dienām.

6 thoughts on “Trīsdesmit otrais saraksta izpildes mēnesis

  1. Nenocietos, piebildīšu: 62. punkts būs vismaz par vienu galvaspilsētu grūtāks, nekā ir uzrādītas atrastajā Eiropas kartē.
    Pat par DIVĀM – ja sekojam Latvijas oficiālajai nostājai.😉

    • Paldies par doto iespēju, tās rezultātā atklāju, ka pastāv arī tāda Ziemeļkipra, kuru gan atzinusi tikai Turcija..

      Bet jā, tas, ka Serbija un Melnkalne tagad ir divas dažādas valstis, man bija jaunums. Nu neko, vēl viena jauna galvaspilsēta – Podgorica Melnkalnē -, bet Belgradu atstājam Serbijai.

      Labi, ka vismaz Dienvidsudānu šajā ziņā varam likt mierā🙂

Komentēt

