Ceturtdaļmaratona gada jubileja

Šodien aprit gads kopš mana pirmā ceturtdaļmaratona, kuru sanāca nejauši noskriet piemājas stadionā un par kurā gūtajiem iespaidiem pēcāk (nākamajā dienā) dalījos arī ar saviem emuāra lasītājiem. Interesanti tagad palasīties, kā esmu aprakstījis notikumu, kurš tolaik likās tīri liels sasniegums, bet tagad jau ierasta lieta🙂

Neilgi pēc šī notikuma (laikam kādas pāris nedēļas vēlāk) man radās doma mēģināt kādreiz dzīvē noskriet pusmaratonu un šo `kādreiz` nospraust jau.. Rīgas maratonā.. 2010. gadā..🙂 Tagad pilnīgi neticami šķiet, ka tas viss noticis tikai pirms gada, pat vēl mazāk. Liekas, ka tā mērķtiecīgi skrienu jau nez cik ilgi, bet izrādās, ka ne. Pa šo laiku esmu pievārējis jau trīs pusmaratonus un kopā noskrējis jau vairāk par pusotru tūkstoti kilometru, bet mana pirmā plānotā pusmaratona veikšanas laiks – šā gada Rīgas maratons – vēl nemaz nav pienācis..

Lai nosvinētu šo gada jubileju, mēģināšu šodien atkal noskriet tādu pat distanci – 10,5 km. Kāpēc mēģināšu? Ne tāpēc, ka to noskriet varētu būt kādas grūtības, bet gan tādēļ, ka mana GPS ierīce pašlaik atrodas servisā, tāpēc būs grūtības ar precīza noskrietā attāluma noteikšanu. Stadionā skriet negribu, tur garlaicīgi, par skriešanu sporta klubā uz trenažiera vispār nerunājot (bez tam zāles abonements man arī vakar beidzās un jaunu tagad vairs nepirkšu). Bet laukā precīzu ceturtdaļmaratona garuma maršrutu es neesmu papūlējies sastādīt (tādu gan esmu sastādījis Valmierā, bet speciāli skriet 107 km tālu braukt gan negribētos..). Laikam nāksies skriet apmēram uz dullo – papildinot savu deviņu kilometru maršrutu ar pusotra kilometra astīti.

Redzams, ka izaugsme sākusies tieši ar manu pirmo ceturtdaļmaratonu

Redzams, ka izaugsme sākusies tieši ar manu pirmo ceturtdaļmaratonu

Komentēt

