Jau paveikts pirmais darbs no saraksta

Šodiena – 20. aprīlis – tiek iezīmēts kā pirmā darba no mana 1001 darbu saraksta paveikšanas diena. Jau iepriekš biju nojautis, ka šis darbs (nr. 24 sarakstā) būs viens no visvieglāk paveicamajiem. Lai nav jāiet un jāmeklē sarakstā, atgādināšu šīs lietas aprakstu:

Veikt 2*101 pietupienu no vietas, darot to pareizi

Šī lieta sarakstā tika iekļauta saistībā ar 200 pietupienu programmu, kuru biju atradis un nolēmis to īstenot. Taču jau pēc pirmā testa izpildes nācās secināt, ka gluži visas sešas nedēļas man nepieciešamas nebūs, jo tik sliktā fiziskajā formā nebiju. Īstenībā sāku programmu tikai no.. sestās nedēļas, tā kā līdz mērķa īstenošanai faktiski vajadzēja būt vien nedēļai. Tā apmēram arī notika un šorīt no paša rīta, uzreiz pēc pusnakts, 202 pietupieni tika veikti.

Šis jau ir `vairāk kā pareizi`, tik dziļi pietupties nevajag

Šis jau ir `vairāk kā pareizi`, tik dziļi pietupties nevajag

Tā kā šī lieta man nesagādāja īpašas grūtības, gribot negribot nācās aizdomāties par to, vai tiešām veicu šos pietupienus pareizi. Taču, izlasot vingrinājuma aprakstu – ieliekties ceļgalos līdz pozīcijai, kad augšstilbi ir gandrīz paralēli grīdai – liekas, ka visu darīju pareizi. Tas vēl jo vairāk rada izbrīnu par to, kāpēc pārējos divos saistītajos vingrinājumos man pagaidām veicas tik švaki. Ja 100 `piepumpējienu` programmā vēl ir kaut cik normāli (iesaistījos programmā no trešās nedēļas un pagaidām esmu ticis līdz 33 reižu piepumpēšanai), tad 200 vēderprešu programmā esmu pilnīgs nīkulis. Pirmajā testā izpildīju vien 13 preses vingrinājumus tādā veidā, kā teikts aprakstā (paceļot tikai ķermeņa augšdaļu, bet muguras lejasdaļu atstājot pie zemes, un noturot augšdaļu ~35 grādu leņķī 1 – 2 sekundes) un tātad nācās sākt programmu no paša sākuma – no pirmās nedēļas. Pagaidām esmu ticis vien līdz 23 preses paveikšanas reizēm un uztaisīt to 200 (vai 202) reizes pašlaik šķiet pilnīgi nereāli. Tad jau redzēs, kā būs.

Vēl ir arī tāda 25 pievilkšanās pie stieņa reižu programma, bet tā vēl ir tapšanas stadijā un tāpēc manā sarakstā nav iekļauta. Es tikai nezinu, vai ir paredzēts visas tās programmas izveikt paralēli, kā to daru es..🙂

P.S. Lai arī šis darbs ir pirmais, kas paveikts pilnībā, ir vēl virkne citu darbu, kuru veikšana ir uzsākta un progresē. Sarakstā pie šīm lietām iekavās šis progress tiek atzīmēts un vairākos gadījumos, uzklikšķinot uz tā, varat iegūt sīkāku informāciju par detaļām (piemēram, kādās pilsētās jau esmu pabijis, kādas filmas noskatījies utt.). Laikam uztaisīšu kaut kādu mēneša apkopojošo atskaiti par šīm lietām mēneša beigās.


3 thoughts on “Jau paveikts pirmais darbs no saraksta

  1. O super, paldies! Nezināju/neiedomājos, ka ir tādas programmas. Uz pumpējieniem man tāds rūgtums kopš skolas laikiem saglabājies, kā man tā nesokas, programma cerīga, jāpaprovē.

Komentēt

