Bonusi, skrienot stadionā

Vakar pēc ilgiem laikiem atkal skrēju stadionā. Kā jau parasti, bija pilns ar cilvēkiem, it īpaši – jaunākā gadagājuma. Taču atšķirībā no citām reizēm vienīgais skrējējs visā stadionā šoreiz biju es, laikam tādēļ man no sīko tipu puses tika pievērsta pastiprināta uzmanība. Noskrēju 20 apļus un šajā laikā pamanīju trīs piezīmes, kas tika vērstas manā virzienā (sazin cik vēl palika nepamanītas):

1) Viens no sīkajiem, kas braukājās ar velosipēdu (mazais divritenis ar diviem palīgritenīšiem), uzņēma ātrumu un taisnē mani apsteidza, izrādot par to prieku ar vienu vārdu: `Apdzinu!`.

2) Cits sīkais vēlāk brauca man pakaļ ar velosipēdu (līdzīga veida laikam), bet panākt nespēja, tāpēc tikai sauca kaut ko līdzīgu kā `Apstājies! Ei, Tu, zaļajā! Stāvi, bandīt!`. Iespējams, ka persona bija aprīkota ar rotaļu šaujamieroci, no kura, iespējams, tika raidīti iedomu šāviņi manā virzienā.

3) Pēc 20 noskrietiem apļiem vienu apli vēl veicu ejot. Tad kāds sīkais (iespējams, tas pats, kas aplūkots otrajā punktā, bet varbūt arī nē) pieskrēja pie kādas vecākas personas (iespējams, sava tēva vai vectēva) un teica kaut ko par to, ka es vairs neskrienu vai tamlīdzīgi. Precīzi to nedzirdēju, toties dzirdēju vecākās personas atbildi: `Nu bet redzēji, cik viņš daudz jau noskrēja? Malacis! Pamēģini Tu tik noskriet, tad redzēsi!`.

Principā stadionā skriet ir ļoti vienmuļi un tādēļ nogurdinoši, taču šāda veida atrakcijas palīdz pret to cīnīties🙂

5 thoughts on “Bonusi, skrienot stadionā

  1. Ir interesanti par tām piezīmēm skrienot. Man, piemēram, 6:00 no rīta, skrienot pa Valdemārielu, viens gruzovika vadītājs palēnināja gaitu un kaut ko sauc. Es vienmēr izliekos, ka nedzirdu, jo klausos mūziku austiņās.
    Ja mani ievēro skrienot un sākas kaut kādas aktivitātes, gandrīz vienmēr tas ir nepatīkami.😦

Komentēt

