Mana pirmā operācija

Tieši tā – savā garajā mūžā līdz šim nebija sanācis piedzīvot nevienu pašu operāciju. Pat ne tad, kad, braucot ar sniega dēli, salauzu atslēgas kaulu. Šodien tā lieta beidzot mainījās un pirmo reizi mūžā biju spiests, tēlaini izsakoties, gulties zem ķirurga skalpeļa. Tēlaini tādēļ, ka operācija bija tik maza, ka ķirurgam skalpeli nemaz nevajadzēja, viņš iztika ar citiem instrumentiem.

Nekad nebiju domājis, ka uz to tā mierīgi spētu noskatīties – kā kāds man burtiski norauj nagu kājas pirkstam.. Taču nu to darīju un, jāteic, ka nejutu pilnīgi neko. Kā nekā – pirms tam pirkstā tika sašpricēta anestezējošs serums (pats špricēšanas process gan sāpēja diezgan krietni). Rezultātā mana dzīve ir sagriezusies kājām gaisā – ne vairs skriešanas, ne citas sportiskas aktivitātes, pat nezinu, kā spēšu spiest sajūga pedāli rītdienas garajā braucienā līdz Ogrei un atpakaļ. Biju domājis, ka sestdienu esmu saplānojis jau visu dienu – no rīta jābrauc uz Ogri, pa dienu jāiet braukāties ar ūdens motociklu, vakarā jāveic kārtējais skriešanas garuma rekorda labojums, mēģinot noskriet 12 km pa vietām, kuras ar velosipēdu izložņāju aizvakar. Nu izrādās, ka rītdienas aktivitātes, acīmredzot, beigsies ar rīta braucienu uz Ogri (un par to arī vēl redzēs, kas tur labs sanāks)🙂

Par operācijas iemesliem – nags bija palicis gauži melns un nejūtīgs pret kairinājumu, līdz ar ko droši vien sācis jau pūt😉 Liekas, ka kaut kā biju to nospiedis skrienot. Tā kā vairāk kā pusotru mēnesi nags nepiedzīvoja nekādus uzlabojumus, tad izlēmu paklausīt kādas viedas personas (Dzintara) vārdiem un parādīt to ķirurgam.

Tagad man vairākas dienas nāksies nedaudz pieklibot, bet šodien ieteica turēt kāju augstāk un mēģināt staigāt pēc iespējas mazāk. Taču kopumā procedūra man iepatikās – aiznākamnedēļ plānoju atkārtot, šoreiz izvēloties kādu otras kājas pirkstu (nopietni, starp citu..).

5 thoughts on “Mana pirmā operācija

  1. man bija visai līdzīgi ar nagu, tikai man nebija vajadzības pēc operācijas, jo nags pēc 6 mēnešiem kopš palika melns un “kaput” pats nokrita vienā Slovākijas baseinā🙂 Tas bija pirms kādiem1,5 gadiem. Tagad gan vis ir OK – nags attauga

    turies🙂

  2. Nja, nu 6 mēnešus dzīvot ar tādu nagu varētu būt interesanti, es laikam pa to laiku būtu jau pieradis un domātu, ka tādam tam arī jābūt😀 Ceru līdz savam Slovākijas braucienam augustā paspēt savest kārtībā arī otru nagu.

Komentēt

