Kārtējās skriešanas sacensības

Sestdien piedalījos Valmieras rajona pašvaldību sporta spēļu ietvaros notiekošajā krosa skrējienā. Par šādas lietas eksistenci uzzināju tikai dažas dienas iepriekš. Tad arī noskaidroju, ka, lai arī sporta spēles principā ir starp komandām, tomēr krosa skrējienā iespējams piedalīties arī individuāliem sportistiem. Tomēr, šķiet, ka šādi individuāli censoņi nebija pārāk daudz, jo, ierodoties uz reģistrāciju un pasakot, ka es biju pieteicies individuāli, galvenais organizators uzreiz zināja, kas es par putnu, nosaucot manu uzvārdu😀

Startā diemžēl nācās konstatēt, kādā ārprātā esmu iemaldījies.. Visi, kas startēja līdz ar mani, no starta aizskrēja kā sprintā, kaut arī skriet bija plānots četrus kilometrus🙂 Arī tālāk distancē visi (pārspīlēts) mani apdzina, savukārt, vienīgā persona, kuru visas distances laikā apdzinu es, bija kāda pretējā dzimuma pārstāve finiša taisnē..😉 Taču, neskatoties uz rezultātā iegūto diezgan švako vietu (savā grupā biju zemāk kā pusē), ar savu distancē pavadīto laiku un vidējo ātrumu varu būt apmierināts – tas bijis mans labākais līdz šim sacensībās reģistrētais.

Kopumā ir OK, varu gaidīt nākamās sacensības Valmierā – Valmieras maratonu -, kurā piedalījos arī pērn. Līdz tam, jācer, atradīsies kāda iespēja piedalīties arī vēl kādos citos skrējienos.

P. S. Ar krosa organizāciju gan gluži viss kārtībā nebija.. Distance nebija pat īsti iezīmēta, tā kā pirmajiem skrējējiem vienkārši bija jāzina, kur skriet. Rezultātā pirmie divi finišā aizskrēja pareizi, bet pārējais bars nedaudz noīsināja pašu finiša daļu. Rezultātā tie, kas tuvojās finišām pirmajās divās pozīcijās un bija krietni atrāvušies no pārējiem, finišēja ne pirmajās divās vietās (bet laikam ap kādu piekto vietu vai tamlīdzīgi)..😀 Tiesa, liekas, ka beigās tomēr viņiem kaut kā esot piešķirtas tās pirmās divas vietas.

One thought on “Kārtējās skriešanas sacensības

Komentēt

