Doktors uz vienu dienu

Vakar jau stāstīju, ka beidzot esmu ieguvis doktora grādu. Taču šodien notika kas dīvains – lai arī parasti zinātniskos grādus piešķir uz mūžu, šis bija izņēmuma gadījums.. Izrādījās, ka doktors pabiju tikai vienu dienu, jo šodien man šo titulu vardarbīgi atņēma😦 Pamatojums visai nepārliecinošs – esot ticis konstatēts, ka līdz ar manu aizstāvēšanos marta mēneša pēdējā dienā doktora grāds man it kā skaitītos no aprīļa mēneša pirmās dienas, bet kaut kādā nolikumā esot teikts, ka neviens zinātniskais grāds nevar stāties spēkā tieši šajā datumā.. Es, protams, būtu bijis ar mieru paciest vienkāršu sākuma dienas nobīdi par vienu dienu uz priekšu, bet tā arī neesot paredzēts – tagad man viss jāsāk no gala, jāraksta atkal jauna disertācija un jāaizstāv no jauna.. Ehz, nu labi, neko darīt – kas jādara, jādara🙂

Paldies visiem, kas vienu dienu pieņēma mani par doktoru esam🙂 Un arī tiem, kas nē..

P.S. Un kas vēl trakāk – tā kā Goldbaha hipotēzi pierādīt man izdevās tieši šajā vienā dienā, kad it kā skaitījos doktors, arī šis pierādījums uzskatāms par nelegālu un netiek akceptēts..😦

6 thoughts on “Doktors uz vienu dienu

  1. Atpakaļ ziņojums: Pierādīta Goldbaha hipotēze « Rūdas vīra neironu uzplaiksnījumi!

  2. Atpakaļ ziņojums: Beidzot esmu ticis pie zinātniskā grāda! « Rūdas vīra neironu uzplaiksnījumi!

Komentēt

