Saspringtais sezonas noslēgums

Runa ir par F1 (Formula One) menedžeru spēli, kurā piedalos jau labu laiku. Tāpat nav arī noslēpums, ka šajā spēlē piedalās arī mans draugs Salvis, ar kuru tad visai loģiski praktiski katru sezonu ir jāslēdz derības. Neiedziļināšos sīkumos, jo derības par katru sezonu ir pietiekami komplicētas, ne tik vien kā – uzvar tas, kurš kopvērtējumā sezonas beigās atrodas augstākā pozīcijā (lai gan jāatzīst, ka šī komponente ir visienesīgākā un par to pienākas Ls 200.00, kamēr par citām komponentēm derību summas ir krietni mazākas – vien Ls 5.00 – Ls 25.00).

Tātad situācija divus posmus pirms finiša bija šāda – man bija kopvērtējumā sapelnīti 47 punkti, kamēr Salvim – 43. Naudas ziņā gan nedaudz atpaliku – Salvim bija par pārsimttūkstošiem vairāk kā man (naudas daudzums izšķir kopvērtējuma pozīciju vienāda punktu skaita gadījumā). Taču tā kā iepriekšējā posmā biju finišējis 4. vietā, tad īpaši nevarēju cerēt uz punktiem nākamajā posmā (jo līdz ar to biju ticis daudz spēcīgāku pretinieku grupā). Tāpēc iztērēju nedaudz naudas, lai nedaudz uzlabotu auto. Rezultātā nākamajā (sezonas pirmspēdējā) posmā finišēju 8. vietā, kamēr Salvis palika tikai 13. (viņš arī iepriekšējā posmā bija bijis ceturtais). Tātad situācija pirms pēdējā posma – plus 5 punkti manā labā.

Uz pēdējo posmu Salvis laikam gāja uz visu banku, nopērkot gan labāku pilotu, gan arī uzlabojot mašīnu, cik vien to atļāva naudas resursi. Rezultātā man naudas uz pēdējo posmu palika vairāk. Lai uzvarētu kopvērtējumā, pēdējā sacīkstē man no kvalifikācijā gūtās 9. vietas bija dažādi varianti:
– ja finišēju ārpus punktiem, Salvim jāfinišē uz pjedestāla, lai mani pārspētu
– ja finišēju 8. vietā, Salvim ar 3. vietu pat vairs nepietiek
– ja finišēju 6. vietā, Salvim vienīgā iespēja uzvarēt mani ir uzvarēt arī pēdējo sacīksti

Visos šajos scenārijos jāņem vērā tas, ka vienāda punktu skaita gadījumā es tiktu klasificēts augstāk, jo man bija vairāk naudas. Tā kā Salvja vietu kvalifikācijā nezināju, tad domāju, ka mans pārsvars ir diezgan stabils, lai pārāk nesatrauktos – diez vai Salvis tik mierīgi varēs finišēt trijniekā, ja pirms diviem posmiem jau bija ceturtais, bet vēl iepriekšējā posmā – piektais. Turklāt, arī pats es cerēju sacīkstē vēl kādu vietu pakāpties..

Liels bija mans prieks, pēc sacīkstes konstatējot, ka izpildījusies mana labākā prognoze un esmu finišējis 6. vietā.. Tātad Salvja vienīgā iespēja bija uzvara. Ejot skatīties viņa rezultātu, domāju, ka līdz uzvarai droši vien viņam bijis tālu, taču biju maldījies – no uzvaras viņu bija šķirusi tikai viena vieta..

Tātad ar 2. vietu pēdējā posmā Salvis mani ir noķēris punktu ziņā, taču ne apsteidzis kopvērtējuma tabulā🙂 Tātad Ls 200.00 par šo komponenti manā labā. Citās jomās gan man šajā sezonā gājis gaužām slikti un kopā nopelnīti vien Ls 15.00. Līdz ar to kopējais sezonas ieguvums – Ls 215.00, kas ir maz, ja salīdzina ar citās sezonās gūtajiem ~Ls 350.00 – 650.00, nemaz jau nerunājot par Salvja nopelnīto rekordu tieši pirms 17 sezonām – Ls 740.00😉

2 thoughts on “Saspringtais sezonas noslēgums

Komentēt

