Valmieras maratons – solis uz augšu!

Svētdien esmu nolēmis piedalīties Valmieras maratona satelītskrējienā! Labs laiciņš jau pagājis kopš manas iepriekšējās dalības kādā no skriešanas pasākumiem, pēdējais bija Nordea Rīgas maratons, kurā, protams, arī neskrēju ne maratona, ne pusmaratona, bet gan tikai minimaratona distanci.

Laiciņš ir gājis, un es tikmēr esmu palaidies slinkumā. Pa šo laiku skriešanu esmu galīgi atstājis novārtā – visu izsaka fakts, ka dienā, kad nolēmu piedalīties Valmieras skriešanā (un to es nolēmu darīt pagājušajā sestdienā), nebiju skrējis precīzi mēnesi (bet vēl pirms tam – vēl mēnesi un vienu dienu)…😀 Tātad manas pēdējās skriešanas reizes bija 19. jūlijā un 20. augustā, pirms atkal izskrēju pagājušanā sestdienā, 20. septembrī. Loģiski, ka bija smagi…

Neko darīt, jāpiedalās ir, tāpēc aizvakar skrēju atkal. Nu jau bija tīri tā neko, daudz vieglāk, pie finiša pat bija tāda sajūta, ka varētu paskriet vēl nedaudz. Tomēr, lai arī skrēju to pašu distanci (5.1 km), laiks bija par pusminūti sliktāks kā sestdien. Iemesls varētu būt tas, ka mans ceļš veda cauri mežam un tādā tumsā, kādā skrēju aizvakar, praktiski neko no tās meža takas redzēt nevarēja, gandrīz notriecu pretīnākošu tipu, tā kā nācās skriet nedaudz lēnāk, lai nelauztu kaklu😀 Šovakar plānoju skriet atkal. Tumsa jau ir iestājusies (pulkstenis rāda 19:43), tā kā būs jautri…😉

Valmieras maratona satelītskrējiens kaut kādā ziņā būs solis uz priekšu manā niecīgajā skrējēja karjerā – ja Rīgas minimaratona distance bija vien 5.36 km, tad šoreiz centīšos pievarēt jau veselus 5.7 kilometrus. Šobrīd man pilnīgi nav izprotams, kā ir iespējams noskriet, piemēram, tādu distanci kā 17 km, ko arī var izvēlēties skriet Valmierā, vai – vēl trakāk – pusmaratonu (21 km), kuru varēja skriet Nordea maratona ietvaros. Protams, ceru, ka reiz pār mani nāks apgaismība un varbūt pat pats ko tādu spēšu pievarēt. Bet tas noteikti notiks ne tuvākajos gados…🙂

P.S. Šī raksta publicēšanas brīdī Valmieras maratona satelītskrējienam kopā arī mani bija pieteikušies jau 303 dalībnieki, no kuriem 244 jau bija samaksājuši dalības maksu – piecas Latvijas naudiņas. Un kad pieteiksies Tu, manu lasītāj?

3 thoughts on “Valmieras maratons – solis uz augšu!

  1. Atpakaļ ziņojums: Valmieras maratons - jauni rekordi visiem! « Rūdas vīra neironu uzplaiksnījumi!

Komentēt

