Kas ta nu – kāpēc visi zvana man?

Ņemot vērā, ka esmu parasts cilvēks, ne tur kāds ierēdnis vai amatpersona, vai slavenība, vai sabiedrisko attiecību veidotājs, vai sazin kas vēl, kas ikdienā kontaktējas ar daudz un dažādiem cilvēkiem un kuram visu laiku zvana nepazīstami numuri, tad šodien patiešām man bija liela diena – man piezvanīja pieci dažādi cilvēki no dažādiem nepazīstamiem numuriem. Pie tam, nevis tā, ka būtu sajaukuši numurus, bet gan reāli meklēja tieši mani🙂 Visas piecas sarunas sākās ar apmēram “Vai tas būtu X Y?”, kur X – mans vārds, bet Y – mans uzvārds…

Tā neko. Ja esam precīzi, tad hronoloģiskā secība zvaniem bija šāda:
1) tanta no kompānijas, kur es plānoju piestrādāt – prasīja šādu tādu informāciju;
2) tanta no zobārstniecības klīnikas – zobu higiēniste esot saslimusi, nespīd man tikšanās…😀
3) tanta no grāmatnīcas – beidzot varu braukt pakaļ savām pasūtītajām grāmatām, yeei🙂
4) onkolis no Parex bankas;
5) tanta no Parex bankas – jo ar onkoli pirmīt es nevarēju runāt, man vajadzēja tantu😉

Ahh, nu gan visiem tieši vienā dienā vajag visu ko. Nez, kad šis rekords tiks pārspēts nākamreiz… Laikam jau varētu ilgi noturēties nepārspēts…

3 thoughts on “Kas ta nu – kāpēc visi zvana man?

  1. Jā, nu baigais notikums🙂 sāc pierast😀 jo vairāk cilvēkiem būs Tavs numurs, jo vairāk tas varēs izplatīties😉
    Kur radies priekšstats, ka sab. attiec. veidotājam (speciālistam) bieži zvana sveši numuri?😀

Komentēt

