Mana dzīvība ir drošībā!?

Šodien noslēdzu līgumu ar savu banku par uzkrājošo dzīvības apdrošināšanu. Spriežot tīri sintaktiski – mana dzīvība tagad ir apdrošināta jeb drošībā! Or is it? Patiesība varētu būt arī gluži pretēja – tagad personai, kuru līgumā norādīju kā labuma guvēju manas nāves gadījumā, ir radusies motivācija mani galēt nost! Nu labi, vēl šī motivācija nav radusies, jo pagaidām uzkrājums ir apaļi 0 lati, bet ar laiku gan jau tas mainīsies… Tas tā interesanti – vienkārši pārdomām😉

Bet interesantu lietu man pateica bankā jau pēc līguma noslēgšanas, kad prasīju, vai varēšu to visu padarīšanu ieraudzīt arī internet-bankā. Atbilde, protams, bija:
– Jā, varēsiet tur sekot visam līdzi.
Bet tad piebilde:
– Tikai nesatraucaties, ka sākumā tur viss būs pa mīnusiem…
(es JAU sāku satraukties)
– … jo par to naudu tiks pirktas akcijas un tāpēc atlikums būs negatīvs, …
(nu labi, nopirks un miers, bet pēc tam taču uzkāps cenas, es nodomāju)
– … bet tas būs tikai sākumā, …
(es jau atviegloti nopūtos – acīmredzot tikai dažas nedēļas varbūt)
– … kādu vienu vai divus gadus… pēc tam būtu jāsāk uzkrājumam kāpt!

Tā neko vispār – divi gadi mīnusos. Nu labi, neko daudz jau tāpat no tā visa nesaprotu, bet jāteic, ka nedaudz tas mani tomēr sabiedēja. Nu neko, redzēs, kā viss iznāks.

2 thoughts on “Mana dzīvība ir drošībā!?

  1. Vajadzēja izēlēties nevis ar dinamisko bet ar garantēto uzkrājumu, tad vismaz ar garantiju ka nebūtu mīnusu😀

    Bet vispār welcome to the club – ik mēnesi 1,5Ls uzkrājumu konta apkalpošanas maksa, tad vēl 1% atskaitījumi ieguldījumu garantijas fondam un rezultātā pēc gada tavs ienesīgums būs kādi -40%😀

    protams varēsi no valsts atgūt 25%, kā rezultātā tīrais ieguvums būs labi ja ap nulli.

Komentēt

