Laika izšķiešana tualetē!?

Šodien atkal ar kolēģiem gājām pusdienās, kā jau parasti. Bet, pirms atstāt darba ēku un doties uz pusdienošanas vietu, nolēmu vēl darba ēkā apmeklēt iestādījumu, kur pat ķeizars iet kājām, arī – kā jau parasti.

Tā nu sēdēju būdiņā un domāju – kolēģi mani gaida pie izejas, nevar iet ēst, kavē darbu… Ak, ja vien es varētu to lietu izdarīt ātrāk, lai nekavētu citus. Bet, kā zināms, kāds nu man tas izvades ātrums ir, tāds ir, lielāku es to padarīt nevaru.

Un pavisam neviļus ienāca prātā doma – cik gan labi būtu, ja mana izvade notiktu ar tādu ātrumu, kā tā notiek no Formula 1 standartizētajām degvielas uzpildes šļūtenēm, proti, 12 litri sekundē…😉 Tā neko būtu – ieeju būdā, novelku bikses, paiet ~0.04 sekundes un varu doties prom😀

2 thoughts on “Laika izšķiešana tualetē!?

  1. Mjā… Atceros karikatūru, kur sunītis nokakājas, paiet tālāk, redz, ka nāk citi sunīši, un saka – redzēs, kādi būs komentāri🙂 Tā ir blogošana😀
    Bet šitajā topikā vajadzēja vēl pieminēt F1 komandu, kas izvelk šļūteni, iztīra gaisa lūkas utt, bez tā jau tas pitstops nemaz tik ātrs nebūtu.

Komentēt

