Diena 8

12.08.2012.

Ceļamies plkst. 8:00, lai pie Vidusjūras pludmales vēl būtu iespējams atrast stāvvietu automašīnai (starp citu – arī Renault), ar ko tipi vedīs mūs turp. Brokastīs dabūnam tēju – atkal franču tradicionālajā manierē, dzerot to no tādas kā zupas bļodas.

Vieta, kur atrodas mūsu pludmale, saucas Palavas jeb pilnā nosaukumā Viļņu Palavas (Palavas les Flotes). Diena vēl nav iesilusi, ir cerība, ka šodien varbūt nebūs tik karsts. Taču arī ūdens šajā vietā (vai laikā?) nav nekāds siltais. Tomēr nopeldamies, ir forši.

`Mūsu` auto

Pēc tam dodamies uzrīkot pikniku vietējā parkā, kas pilns palmu, kaktusu un citas eksotikas. Pēcāk pastaigājam vēl pa šo pilsētu, izejam cauri ar restorāniem pildītam rajonam, aizejam līdz ostas galam ar bāku, bet atpakaļceļā atrodam vēl būri ar savāda paskata vistām un pāviem. Te brīvā dabā mēdzot pastaigāties arī flamingo, bet mums tos šoreiz diemžēl neizdodas redzēt.

Visi pēta manu Krētas karti

Nu jau diena ir krietni pāri pusei, un tipi aizved mūs uz pilsētas centru, atvadoties no mums pie olimpiskā peldbaseina, kas ir netālu no pieturas, no kuras mums ar autobusu vakarā būs jādodas uz lidostu.

Kopbilde

Tā kā visu Montpeljē vecpilsētas daļu jau apskatījām vakar, bet tālākas pilsētas nomales pētīt vairs nav ne laika, ne īsti arī iekāriena, jo diena tomēr uzsilusi līdz parastajiem apmēriem, tad tāpat vien pastaigājam apkārt pa dažādām vietām, papildus šodien apskatot tikai vēl pilsētas jauno rajonu – Antigoni (Antigone).

Daļa no pilsētas jaunā rajona

Tad jau arī autobuss, lidosta un pārlidojums uz Frankfurti, kurā ierodamies dienas pēdējā stundā.
Frankfurtes lidostā vēl ieturam nelielas vakariņas, nu jau mēģinot atsvaidzināt savas prasmes sazināties vācu mēlē, un kā ceļojumu uzsākām, tā to arī nobeidzam – ar nakti lidostā!

Frankfurtes Lidostā zem trepēm

Nākamajā rītā uz Rīgu!

Iepriekšējā diena..

5 thoughts on “Diena 8

1. Šajā reģionā forši ir tas, ka tur brauc maz ārzemju tūristu, pārsvarā paši franči. Līdz ar to sajūta tāda autentiskāka, ja tā var izteikties… Cenas arī līdz ar to zemākas un cilvēki tādi atvērtāki :) Bet no “tūrisma ekstrām” neko nezaudē – jūra, daba, arhitektūra, ēdiens, muzeji, transports – viss kā nākas :)